FAQ

Jaká je kapacita akce?

Kapacita HelpDesku je 200 účastníků.

Kdy se dozvím jména lektorů jednotlivých programů?

Jména dalších lektorů budeme zveřejňovat v průběhu měsíce března a dubna.

Počítá se v nedělním programu se mší?

Ano, počítáme v neděli s možností účasti na ranní mši.

Zaplatil jsem, ale nakonec se nebudu moci Helpdesku zúčastnit. Bude mi vrácen účastnický poplatek?

Poplatky bohužel nevracíme. Pokud se nemůžeš zúčastnit, nabízíme možnost poslat za sebe náhradníka.

je možné zaplatit za všechny účastníky z jednoho střediska dohromady?

Upřednostňujeme variantu, kdy je zaplaceno za každého účastníka zvlášť - pokaždé s vygenerovaným osobním variabilním symbolem a poznámkou ve tvaru: HelpDesk Jméno Příjmení. Pomůže nám to snadněji spárovat platbu s účastníkem. Děkujeme!

Je možné se na sobotní večerní diskuzi přihlásit až na místě?

Ano, je to možné. Některé sobotní programy jsou koncipovány jako diskuse či debaty nad vašimi otázkami k tématu a je možné mezi nimi v průběhu večera i cestovat. Můžete se například stavit u Permiho a probrat šátky a také se zeptat Karamely na podrobnosti k hospodaření střediska.

Ahoj, na zahradní slavnost se máme obléci nějak formálněji? :-)

Toto necháváme čistě na vaší fantazii. Sama zvolím "neformálně skautský" dresscode :).

Nenašli jste odpověď na svoji otázku? Zeptejte se.

Pro položení otázky se musíte přihlásit přes skautIS.